Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravling, avsporinger, tull og tøys

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 13:18   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

30 innlegg, ja. Burde ikke være noe problem, men vil helst ha det NÅ. Får skrive litt til.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:54   #2
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Ja, det var tretti innlegg dere sa?

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 19:15   #3
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle vært ute og klippet ferdig plenen.
Kjenner jeg meg selv rett blir jeg sittende og surfe til minbedrehalvdel kommer hjem med minstemann. Da er det forøvrig blitt mørkt ute og alt for seint for plenklipping.

Plipp er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 19:54   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle absolutt brettet noen kilo med tøy, satt på en vaskemaskin, støvsuget og vasket litt på badet. Kjenner jeg meg selv rett blir det en røyk på verandaen og surfing resten av kvelden (er det noe som går, tro?). Jeg er dødssliten og hjemme alene og heldigvis ikke ute etter noe superwomanstempel.

Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 20:21   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukk, jeg har fått en ekkel betennelse på øyet og burde virkelig ikke sitte foran en skjerm.

Men det spørs om jeg greier å la vær. Sambo ser på Battlestar Galactica og har kommet så langt at jeg ikke greier å følge med. Savner Babylon 5 jeg.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 20:26   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner jeg BURDE sovet. Også kjenner jeg at 30 innlegg ble veldig fristende. Også har jeg spist en AltForFetende dessert i dag, etter torsdagsvasken, slik at jeg egentlig burde kommet meg ut og trent litt. Selv om jeg strengt tatt trente før jobb i morges

Mei er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:10   #7
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg vurderer å lære meg denne dansen...

AprilRyan er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.