|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Krangling..Vi krangler veldig sjeldent, men når vi gjør det så er det aldri i offentlighet. Og aldri når barna er til stede.
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krangling..Vi krangler ikke foran andre og faktisk heller ikke når vi er alene - men det kan da godt bli til et surt oppstød i ny og næ, à la: "jeg glemmer aldrig noe når jeg er i butikken" "nei, for det er heller aldrig du som handler".
|
|
|
#7 |
|
Viser tenner
|
Sv: Krangling..
Jeg er HEL nordlening, og jeg krangler ikke med mannen foran andre. Diskutere er en helt annen sak, men å kalle hverandre ... Jeg hadde følt meg ille til mote om jeg måtte overhøre et annet par sin krangling. Om det var noen vi kjente godt hadde jeg nok sagt i fra at kranglingen deres ikke var noe hyggelig for oss andre å høre på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|