|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Gode oppbevaringsløsningerKaste kaste kaste. Og la gjenværende ting ha sin faste plass. Lage egne steder for "rot" der det ikke synes (på en egen hylle eller oppi en boks). Jeg har i tillegg egne steder for "mannens rot" som jeg kan rydde de til når jeg føler for å få de ut av veien. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Gode oppbevaringsløsningerå bygge senga litt høyere enn vanlig gir masse oppbevaringsplass under. Sånne avlange kjøkkenskap helt oppunder taket er også fine til å lagre ting i, uten at de er i veien.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Gode oppbevaringsløsninger
Samme her. I tillegg har jeg flettede kurver med lokk på til ting og tang oppå skapene på soverommet. De ser litt finere ut enn mange andre oppbevaringskasser. Har sengetøyet i sengeskuff med lokk på - bed-roller heter det vel - under min seng, og ungene har på rommet sitt til diverse leker o. a. |
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Gode oppbevaringsløsningerJeg liker ikke sengeskuffer. Jeg synes de vanskeliggjør gulvvask - særlig når man bare vil tørke raskt over uten å flytte en haug med ting først. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Gode oppbevaringsløsningerDenne tråden må jeg følge med på. Vi er fire stk. i en leilighet på under 80 kvm. Jeg begynner sterkt å merke behovet etter gode oppbevaringsløsninger.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|