Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode oppbevaringsløsninger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 00:31   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode oppbevaringsløsninger

Knaggrekke til å henge over dørens ytterkant. Vi har sånne på "innsiden" av alle dørene våre. Da kan man henge klesrot der uten at noen ser det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:00   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for gode tips! Jeg lurer på om jeg noen gang vil føle at det ikke er rotete hjemme. Særlig klærne som ikke er skitne, men brukte, er et stort problem.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Knaggrekke til å henge over dørens ytterkant. Vi har sånne på "innsiden" av alle dørene våre. Da kan man henge klesrot der uten at noen ser det.

Dette har vi allerede på dørene våre, det er utrolig smart!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Alle langkoster/moppestativ etc. henges på krykkeholdere (fås i pakker på f.eks. biltema). Det er deilig å slippe å ha det stående på gulvet med fare for å velte dem osv.

Genialt! Det skal jeg definitivt få tak i! Nå står moppen bare i en krok og velter over alle som kommer i nærheten.

Gammel 30-11-07, 10:03   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags knaggrekke? :intrisert:

Mitt tips er forøvrig å systematisere klesvasken i ulike dunker. IKEA har noen geniale, frontmatede bokser som kan stables. Nå skal jeg gå og vaske klær.

Gammel 30-11-07, 10:16   #4
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å pakke bort klær etter sesong, men det er kanskje selvsagt.

Vi har store pappesker fra Ikea som alle er merket godt. Slik blir også boden ryddigere.

Sånne firkantete kurver som passer perfekt inn i Billy-hyllene er gull verdt. Vi har f.eks. en hver i stua, for småting og slikt som ellers blir liggende og slenge.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:12   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

IKEA har denne her:

Henges over døra og lager ingen merker.

Gammel 30-11-07, 11:20   #6
TBM
Passiv

Standard

IKEAs er ok, men jeg har faktisk byttet over til en type fra Åhlens som har knagger som går oppover. Den fungerer best til klær som ikke har hemper.

Håndklær ol med hemper fungerer veldig bra på IKEA-knaggene.

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:31   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Med små barn i huset: ha plastbakkene som fravokste klær skal pakkes ned i tilgjengelig der du bretter töy.

Jeg elsker expedithyllene fra ikea. Vi har både i stua og på rommet til Try, dermed kan lekekasser (brånäs kurv) bytte plass når han vil ha variasjon, eller mor er lei togbane i hele stua. En av kurvene er forresten forbeholdt stueræl, så en kan få det kjapt ut av syne. Det er ikke så ille å rydde den ene kurven i ny og ne.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:44   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Må få skaffet sønnen min en slik knaggrekke til dra. Han slenger alltid klær på gulvet og lar de ligge. Jeg holder på å bli gal!!!!!!!

(erindrer at jeg gjorde nyaktig det samme selv i min ungdom.... :S )

Gammel 16-12-07, 10:54   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

IKEAs er ok, men jeg har faktisk byttet over til en type fra Åhlens som har knagger som går oppover. Den fungerer best til klær som ikke har hemper.

Jeg har kjøpt tilsvarende på Sparkjøp.no
Vi har to, men kanskje jeg skal kjøpe til ungenes rom også!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:52   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt tips er forøvrig å systematisere klesvasken i ulike dunker. IKEA har noen geniale, frontmatede bokser som kan stables. Nå skal jeg gå og vaske klær.

Åh! Det kunne jeg også ha skrevet! Vi også sorterer i dunker fra IKEA. Fargede sådanne, der innholdet skal i boksen med samme farge. Mørke klær i den mørkeblå og sånn. Slik at også Mr. Norway skal kunne sortere.

Knaggrekken vi har er den som IOA har satt inn bilde av over. Koster under en hundredelapp på IKEA. Jeg så forresten nokså lik (helt likt konsept, ørlite annerledes design) på Åhlens i forgårs.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 15:23   #11
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Abbonerer

Gammel 30-11-07, 21:53   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Navn på boksene?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 02:04   #13
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for supert tips. Har kjøpt og hengt opp slike knaggrekker og det var genialt. Må nok ha et par til.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.