Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Quinny Freestyle :sparke:

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 08:56   #1
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Quinny Freestyle :sparke:

Hadde aldri i verden kjøpt denne vogna.

Gammel 30-11-07, 11:27   #2
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Quinny Freestyle :sparke:

Jeg prøvde den en gang i vår vognkarriere. Ville ikke hatt den igjen, og det overrasker meg egentlig at den er så populær som det ser ut til. Ser slike over alt.

En ting som gikk meg på nervene var den håpløse klikkingen i hjulene (klikk, knirk og slark er pyton! ) Har gått forbi flere slike vogner som klikker som bare det i hjulene.
Overraskende nok så taklet den terreng mye dårligere enn forventet. Vi hadde en sti som måtte passeres på vei til barnehagen. Slet en del der. Buggisen gikk det overraskende mye bedre med. Tross mindre hjul!

At den er tung, håpløs å legge sammen (klemte meg skikkelig en gang) og trang sittedel, det vet du jo allerede.

Jeg har ikke prøvd Teutonia Spirit S3, men jeg tror det er en bedre vogn.

Gammel 30-11-07, 13:36   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Quinny Freestyle :sparke:

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

En ting som gikk meg på nervene var den håpløse klikkingen i hjulene (..)

Det er jo bare å smøre hjulene, så forsvinner den.
Det trodde jeg alle med den vognen visste. Det er faktisk flere som har fått nye klikk-frie hjul også. Men det fungerer altså å bare smøre de litt med silikonspray.

Forresten, ja, den har en smal sittedel, men enkelte ganger er det en fordel. Mitt barn satt mye bedre i den vognen enn mange andre pga. den smale sittedelen, avkommet er lang og tynn nemlig (alltid vært), og fikk da god støtte.

Men, såklart, buggisen har mye mer ergonomisk korrekt sitte- og liggestilling. Særlig liggestillingen er genial, sånn skulle alle vogner vært (og det var min kiropraktor helt enig i når han så den). Når bena kommer opp slik får man hvilt hele ryggen godt nemlig fordi hele ryggen får støtte, også korsryggen (i motsetning til når man ligger helt flatt), og det er en stor fordel. Jeg ligger sånn selv med den vonde ryggen min.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.