Sv: Data inn i barnehagen
Opprinnelig lagt inn av annemede, her.
Fordi vi er så dårlige foreldre at hun bruker det hjemme, så jeg hadde satt pris på at bhg ga de tilbud som vi ikke maktet å gi dem hjemme.
For min personlige del er jeg enig med deg. Vi har akkurat pakket vekk den PC-en som mannen min satte opp til jentene. 3 åringen, spesielt, ble helt datagal og hun kunne glatt spille i 2 timer i strekk, da gjør hun alt selv - starter pc, starter firefox og går til den rette siden vha bookmarks. Egentlig er jeg ikke overrasket, da storesøsteren var like gammel skjekket jeg hvor lenge hun kunne sitte å se på TV en dag hun var syk, og jeg tror hun satt stivt i 6 timer. Selvfølgelig en fordel når vi er på sommerferie og kjører rundt, men ... det er for mye av det gode.
Jeg også foretrekker at barnehagen gir ungene et tilbud som vi som foreldre ikke kan gi dem.
... Men på den andre siden er det jo fint at barnehagen gir ungene et tilbud som er nyttig og det er ikke alle som har PC hjemme, så ... Men for min personlige del håper jeg at vår barnehage ikke får det tilbudet.
Sist redigert av him : 30-11-07 kl 21:14.
Årsak: la til et komma
|