Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg ammer min 7-åring!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 15:58   #16
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ammer min 7-åring!

Vet ikke om dette egentlig passer inn akkurat i denne diskusjonen, men jeg syns ikke morsmelk er nødvendig når ungene blir så store som 2-3 år. Jeg fordømmer selvsagt ikke de som velger å amme lenge, men jeg ville ikke gjort det selv.

Jeg har flere venninner som har ammet lenge. Særlig en av disse "angrer" på det. Grunnen er at barnet ikke klarte å skille mellom mat og kos. Det ble et evig mas på mammaen om pupp, i stedet for kos og oppmerksomhet på andre måter. Det kom jo frem i dokumentaren også, om tvillingene. Pappaen syntes at det var veldig kjekt at barna kom til han for kos og var fornøyd med å få en god klem i stedet for pupp.

Venninnen min opplever fremdeles at barnet (som er 5 nå) kommer og stikker armen ned i genseren hennes.

En annen venninne hadde en komisk opplevelse på kjøpesenteret. Der stod det en stor Betty Boop-figur, med meget utringet kjole. Jenta på snart 3 år sprang bort og ropte "se, mamma - store pupper - kan jeg suge på dem". Hehe.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.