|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Horribelt funn i SverigeHorribelt var vel litt sterkt. Jeg trodde nesten de hadde malt opp hunder og solgt eller noe.
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Horribelt funn i Sverige
Om jeg syns det var sterkt, så har jeg vel all rett til å mene det, tenker jeg.
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Horribelt funn i SverigeNoen som husker skandalen med Meny, som hadde så elendig hygiene i ferskvarediskene sine? Jeg husker ikke detaljene, men det var vel snakk om kjøttdeig som hadde falt i gulvet som ble brukt i matlaging osv. Det er vel 3 - 4 år siden. Ingen som husker det lenger, og Norgesgruppen går så det suser. Så nei, jeg tror ikke ICA er død av denne grunn. Om to måneder er det glemt. :illusjonsløs: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Jepp! Sjefen min påstår at manns minne er ca. 14 dager. Da pleier jeg å hevde at kvinner husker en del lenger, men jeg tror nok et par-tre måneder er toppen ja.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Man har jo tilfeller som dette og andre grusomheter (feks. når det gjelder slaktedyr og lignende) innimellom, folk blir hysteriske og skal aldri handle der mer, aldri mer spise kylling eller gris fra DET slakteriet osv, og så er det glemt etter et par måneder. Er alltid sånn.
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Jada, det samme skjedde nå. Den ansatte mistet kjøttdeigen på gulvet, børstet av den og lå den tilbake i innpakningen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|