|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nabo som stjeler fra ossNå lurer jeg på om dere har beviser for at det faktisk er dem, eller om det er greit å gå ut fra det fordi de er narkomane?
kunne tyde på at det kan ligge rykter og forutintatte holdninger bak.
Sist redigert av Enhjørning : 06-12-07 kl 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nabo som stjeler fra ossHvis dere vet at det er dem, kunne dere prövd å snakke med dem? Jeg har bodd ved siden av en forskrekkelig kommunal rönne, hvor kommunen samvittighetslöst stuet inn mennesker med alle slags nivåer av rusproblemer, og naboloaget ble ganske preget. Vi var närmeste nabo, og gikk og banket på da vi fant spröyter i hagen vår, for det var barn i huset. Da fikk vi veldig höflige beklagelser og lovnad om at det ikke skulle gjenta seg, og de holdt ord. De hadde bare ikke tenkt på at det kunne gå utover noen. (En gang kom en av dem smygende langs gjerdet for å rydde..) Jeg tror veldig på å snakke til folk "som om de skulle väre normale" til det motsatte eventuelt blir bevist. Og det er meget mulig at dere kan appellere til å vise normal höflighet for sine naboer.
![]() |
#3 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Nabo som stjeler fra ossVi er ikke sikre, men politiet er. De har funnet eiendelene til naboene der, sykkelen vår fant de ikke. Jeg har ingenting i mot narkomane, har både venner og kjente som er og har vært på kjøret, så der misforstår du nok.
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nabo som stjeler fra oss
OK, det var bare det jeg lurte på.
![]() |
![]() |
#5 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Nabo som stjeler fra oss
Han er eksnarkoman, det er ikke rykter, hun er ikke helt der enda.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|