Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Til mine med-sjusker

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 14:00   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Jeg har nettopp tatt ut esken til symaskinen jeg fikk til bursdagen i midten av november. Symaskinen står forsatt på spisebordet.

Jeg hater å ha det sånn som vi har det. Mannen og. Men uansett hvor mye vi prøver å så klarer vi ikke å holde det ryddig. Hadde det ryddig for 2 uker siden.. snakket da veldig om at vi måtte klare å holde det sånn til jul. Nå ser jeg gulvet igjen. Har håp om å få det ryddig til jul.

Problemet vårt er at ting har ikke en fast plass. derfor klarer vi lett å gå forbi det uten å ta det med oss for det blir jo bare å forflytte rotet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
rot, salongbord, sjuske

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.