|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?Jeg ser mange har oppfattet mine innlegg som om barnehageansatte dømmer foreldre som har stort behov for barnehageplass, men det var nok ikke helt det jeg mente. Jeg har vist til min venninne som er barnehageansatt, og det hun forteller er historier ala den Gunnis kom med, og at de syns litt synd på disse barna. Barn som er i barnehagen alltid, også julaften, selv om foreldrene er hjemme og har muligheten for at de skal få fri.
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?
Det ble jo ikke særlig mye bedre med dette, da.
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?Jeg svarte forøvrig ikke på spørsmålet. Ja, jeg hadde nok blitt litt fornærmet over den lappen, når det allerede i utgangspunktet var gitt ordentlig beskjed.
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?
Nå er det masse innlegg i mellom her som jeg ikke har lest, men jeg må bare si at jeg synes det er provoserende å vite at barnehageansatte baksnakker foreldrene fordi de benytter et tilbud som de faktisk betaler for. Ettersom den enkelte barnehageansatt har begrenset innsikt i hvorfor foreldre prioriterer/ må prioritere på den måten, burde de være forsiktig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?Har ikke orket å lese hele denne diskusjonen, men vil gjerne skyte inn et par ting likevel:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|