|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.Jeg begynner å få litt panikk når jeg ser hvor fort pakkene minker på kalenderen. Dvs. at det ikke er så lang tid igjen til jul. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.
Det er målet mitt for ettermiddagen, hvis det viser seg at jeg får armene fri på noe tidspunkt.
|
|
|
#3 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.Jeg må understreke at jeg er syk, shempe syk... Med feber, og har likevel klart å sette opp julekrybba, og ryddet en kommode.
|
|
|
#4 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.Jeg understreker at jeg vasker ingenting.. Jeg støvsuger..
|
|
|
#5 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.Jeg har vasket kjøleskapet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJeg har laget en juletradisjon, og skal ha et par svogere eller noe på smalahove til helga. :vertinne: Har to huer i fryseren.
|
|
|
#7 |
|
Originala
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJeg har tørrmoppet gulvet i dag, men det må vel gjøres en del ganger til før jul. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytVi skal skifte kjøkkeninnredning på nyåret, så alle og enhver forstår vel at det er HELT uaktuelt å vaske skapene i år? Jeg gjorde det til jul i fjor, faktisk, og er fornøyd med det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt
Jeg skiftet kjøkkeninnredning i august og syns helt klart at jeg faller i samme kategori |
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt.Mitt store råd; vent med alt til 23.desember - man blir ferdig da og
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|