Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du profil på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du registrert på Facebook?
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig 59 33,33%
Ja, men jeg er ikke der så mye 89 50,28%
Nei, men jeg vurderer å registrere meg 2 1,13%
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg 19 10,73%
Jeg hadde, men jeg har slettet den 8 4,52%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 13:32   #41
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du profil på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

men nå er det bare slit og pes med alle mailene jeg får om "Quiz", "FunWall" "X-me" og whatnot.

Akkurat den biten kunne jeg også vært foruten.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:36   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg vurderer å melde meg ut av samme årsak. Kom dit fordi jeg fikk så mange mail om at folk la meg til, så jeg ville sjekke det ut selv. Gjorde det, fant en del gamle kjente jeg fikk kontakt med, men nå er det bare slit og pes med alle mailene jeg får om "Quiz", "FunWall" "X-me" og whatnot.

De mailene kan du krysse av for å ikke få, gå på "Edit apps" på profilen din.

Gammel 13-12-07, 13:38   #43
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Pst - dere vet at mailvarsling på applikasjoner kan skrus av?

Observatoren: klart du kan!

Gammel 13-12-07, 13:55   #44
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Og takket være denne tråden, har jeg visst enda en venn der.
Men jeg vet ikke om jeg klarte å akseptere...

Gammel 13-12-07, 13:57   #45
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

De mailene kan du krysse av for å ikke få, gå på "Edit apps" på profilen din.

Jo, jeg vet det, men de ligger jo på Facebook alikevel, og jeg må jo en eller annen gang gå igjennom de og avslå og styre...

Gammel 13-12-07, 14:01   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også profil på Facebook...er ganske fersk der, så synes fortsatt det er gøy.

Gammel 13-12-07, 14:29   #47
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er som deg, og det er vel også derfor jeg ikke har vært spesielt fristet til å legge inn profil der ennå.

Hva har folk som ikke er på vennelista di tilgang på?
(...og føles det ikke problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista...?)

Du kan lage en limited profile som du kan ha bekjente på. Da får de bare tilgang til det du ønsker

Hva andre som ikke er på vennelisten din har tilgang på velger du selv. Da går du inn og justerer i din "Account".

Ja, jeg synes det er problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista.
Jeg sa ja til alle i begynnelsen...Ekkelt å slette folk nå, men jeg ser ingen poeng i at folk skal ha tilgang til profilen min som jeg ikke hilser på...eller som ikke hilser på meg. Det blir litt feil.
Så om noen spør meg hvorfor jeg har slettet dem, så kan jeg jo bare legge dem til igjen hvis det føles riktig

Gammel 13-12-07, 14:39   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ikke falle meg inn å være medlem der.

Gammel 13-12-07, 14:50   #49
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Det har jeg.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:54   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har en profil, men er sjelden innom. Og jeg orker ikke installere noe som helst, gidder ikke sette meg inn i det. Jeg vet ikke helt om jeg hadde fått det til heller.

You and me

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:00   #51
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får andre beskjed når du har vært inne og sett på profilen deres også, eller må man legge igjen en hilsen eller noe for å sette spor etter seg?

Jeg kjenner at jeg er så restriktiv på alt som legges ut av personlige ting på nett, at jeg tror jeg hadde blitt nervøs av å ha profil på facebook, jeg...

*skjørt persilleblad*

Gammel 13-12-07, 15:03   #52
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og jeg synes det er riktig morsomt - skjønt jeg boikotter 99 % av dilldallet, da.

Gammel 13-12-07, 15:04   #53
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har slettet meg.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:16   #54
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig.

Det er moro. Jeg takker bare nei til invitasjonene om forskjellig fjås som kommer.
Ikke så vanskelig synes jeg.
Nå har jeg veldig mange av nye/gamle venner og familie samlet på ett sted. Genialt.

Gammel 13-12-07, 15:30   #55
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg har registert meg men har aldri kommet inn siden det... Tror jeg gjorde det da det var helt nytt og lå på SOL.
Jeg vil også gjerne finne igjen bestevenninnen min fra u.skolen...
Noen som kan gi et tips til hvordan jeg finner brukeren min derinnne?!

Gammel 13-12-07, 17:55   #56
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er medlem, men takker stortsett nei til alle invitasjonene.
Syntes det er veldig nyttig jeg. Inviterte nylig til 30årsdag via en gruppe jeg opprettet der. Veldig kjekt for meg som har nesten alle vennene mine der.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 17:56   #57
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man kan forresten resververe seg mot alle applikasjonene.. så de ikke syns.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:17   #58
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en profil, men logger meg sjelden inn. Synes rett og slett det er kjedelig og uinteressant.
De menneskene jeg har funnet igjen der inne er mennesker det var en grunn til at jeg hadde mistet kontakten med, for å si det sånn.

Det irriterer meg at innboksen min blir spammet med masse superwall-postinger og slikt, det er jo ingen som faktisk skriver noe! Send en bamse, en blomst eller en geit liksom - jeg vil heller ha et ord eller tre! :gammeldags:

Gammel 13-12-07, 19:35   #59
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg har profil på Facebook og syns det er ganske kjekt. Styrer unna det meste dill-dall og lar være å laste opp bilder. Bruker den til å ha kontakt med venner og familie.

Gammel 13-12-07, 20:08   #60
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.