|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?[quote=jubajuba;713684]
Er ikke nr. 4 litt streng? Til og med jeg klarer av og til å feilberegne mengden med mat på tallerkenen, og jeg hadde ikke syntes det var særlig hyggelig eller behagelig hvis jeg allikevel ble tvunget til å spise opp alt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?
Det du siterer er det ikke meg som har sagt (bare det med såpe og leggetider), så hvis du gidder å rette opp sitatet ditt så det blir kreditert rett nick (Jubajuba), blir jeg glad.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg ser at det blir litt feil, selv om det var Jubujuba sitt innlegg jeg siterte. Må faktisk innrømme at jeg ikke vet hvordan man siterer bare deler av et innlegg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg hadde dødd om jeg ikke fikk ha nattlampe som barn. Seriøst. For mørkredde unger er en slik regel lite human. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Jeg opplever også det som en unødvendig regel, men innser jo at andre har andre grenser enn meg.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Enig, men jeg håper og tror at de som holder fast på regelen om soving i mørket faktisk ikke har mørkredde barn. Det er selvsagt verken vanskelig eller slemt å insistere på et mørklagt soverom hvis barnet ikke har noe i mot det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Men hvis man har barn som ikke er mørkeredde, så vil de jo heller ikke protestere mot å sove i mørket, og da blir det jo ikke en "kamel som ikke gikk ned"?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|