Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Er du god på å rygge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan du rygge?
Ja. Jeg bruker speilene 39 46,43%
Ja. Jeg snur meg 25 29,76%
Nei 5 5,95%
Det går nok mest på lykke og fromme 6 7,14%
Anne 9 10,71%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 11:45   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Er du god på å rygge?

Jeg synes ofte jeg ser bilister som sliter noe voldsomt med ryggingen, og da snakker jeg både menn og kvinner (selv om kvinnene nok er i flertall).
Hvordan er det med ryggingen til FP-erne da? Og hvordan gjør du det?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 11:48   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Er du god på å rygge?

Burde dette kanskje vært en flervalgspoll? Moderator: det er bare å ta dere til rette.

Gammel 16-12-07, 11:49   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen problemer med å rygge, og bruker både speilene og snur meg for å se. Nå har vi ryggesensor i tillegg, men den syns jeg er mest plagsom da den begynner å pipe så tidlig. Mannen liker den da.

Gammel 16-12-07, 11:50   #4
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Like god på rygging som på å lukeparkere. Bruker speilene. Uten det blir det null oversikt.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 11:55   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også god på å rygge, er lettere å rygge inn på en parkeringsplass en å kjøre inn med Volvo V70. Snur meg som regel, men bruker også speil.

Gammel 16-12-07, 11:56   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok sånn midt på treet - kanskje noe nærmere røttene. Bruker speilene og snur meg.

Gammel 16-12-07, 11:57   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har faktisk ingen problemer med å rygge. Bruker både speilene og snur meg.

Gammel 16-12-07, 11:58   #8
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg er faktisk veldig flink til å rygge

Gammel 16-12-07, 12:17   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne :harikkelappen:

Gammel 16-12-07, 12:19   #10
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke flink til å rygge. Uansett om jeg bruker speilene eller om jeg snur meg. Føllgelig er lukeparkering et mareritt.

Gammel 16-12-07, 12:28   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er denne Anne? : ondmodde:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 12:31   #12
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja. Bruker speilene.

Gammel 16-12-07, 12:32   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er god på å rygge inn på plasser som er på høyre siden, men ikke like flink til de plassene som er på venstre side. Kjørelæreren glemte å lære meg det til venstre, og siden har jeg kun vært god på plasser til høyre. Men jeg er veldig flink til å rygge inn på rette plasser. Der kan jeg rygge inn på trange plasser med stor bil. Jeg er nok litt midt på treet sånn totalt. Bruker både speiler og snur meg. Litt etter som. Speilene bruker jeg mest for å sjekke hvor kanten er og avstanden til biler ved siden av. (Bare husk at det ikke funker like godt med døvinkelspeil.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 12:41   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er rå på å rygge. Bruker speilene.

Gammel 16-12-07, 12:46   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg øver meg *tar lappen*

Bruker både speilene og snur meg (men ikke samtidig).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 12:57   #16
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er rå på å rygge. Bruker speilene.

Jeg også. :ubeskjeden: Og så holder jeg på å le meg ihjel av de som snur seg rundt, legger armen rundt seteryggen og sjangler avgårde totalt uten kontroll.

:Ond:

Gammel 16-12-07, 12:58   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg også. Og så holder jeg på å le meg ihjel av de som snur seg rundt, legger armen rundt seteryggen og sjangler avgårde totalt uten kontroll.

:Ond:

Kjørelæreren min sier at det er sånn man FÅR kontroll og sånn det SKAL gjøres. Jeg sjangler ikke!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 12:59   #18
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kjørelæreren min sier at det er sånn man FÅR kontroll og sånn det SKAL gjøres. Jeg sjangler ikke!

Pføy.
Alle sjangler da ikke.

Gammel 16-12-07, 13:13   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg er god på å rygge. Snur meg, bruker speilene noen ganger.

Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 13:25   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

rygger etter speil.
Snur jeg meg ser jeg rett i en britax secura *ler*

Og med varebilen kan man værtfall ikke snu seg når man rygger. ser rett i en vegg da hehe

Og føler at jeg er best av alle å rygge*ler*

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.