|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60 sone?
Du var vel ikke tilfeldigvis på Mortensrud? Der holder de på med veiarbeid og jeg har sett to nestenulykker pga bussen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60 sone?
Jo det var akkurat der vi var, skulle levere noen julegaver. Helt vanvittig kjøring. Mannen min lå på hornet og jeg måtte omtrent slenge ut en arm for å forhindre at han spratt ut av bilen og hoppet inn i bussen for å fortelle noen alvorsord til sjåføren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60 sone?Kjører der flere ganger i uka og det er like "festlig" hver gang lyset ikke funker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60-sone?" På veg med fartsgrense 60 km i timen eller lavere har kjørende vikeplikt for buss når føreren gir tegn om at bussen skal forlate holdeplass. Bussføreren skal unngå fare." |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60-sone?Var nok bussen og mercedesen som gjorde feil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og ned
|
Sv: Bussen har vikeplikt når det er over 60-sone?Det er riktig ja, at fra 60 og under skal man stoppe når bussen gir tegn(regner med det er blinklys de mener, ikke bare å svinge ut)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|