Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om julegavenes innhold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 21:06   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Jeg synes ikke at det er noe magisk i å alltid få det man ønsker seg til jul. Litt av magien ligger jo i å ønske seg ting. Å drømme om, kikke på og fantasere om.

Gjennom denne tråden har jeg funnet ut at vi fokuserer nok ikke så veldig på det å få det man ønsker seg til jul. Selvsagt oppfyller vi ønsker, men ikke for enhver pris. Ungene vet det, så de er ganske nøkterne i ønskene sine. Da jeg spurte snart seksåringen i dag hva hun ønsket seg var det Hello Kitty Buff. Flaks at den praktiske og fornuftige mammaen fikk med seg at hun stoppet opp ved den i sportsbutikken for noen uker siden og har den innpakket i klesskapet. Jeg er god på å oppfylle ønsker de ikke vet de har.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.