|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...
Min bibliofile venninne har en mann med dysleksi, og hun har det siste året introdusert ham for lydbøker.
Sist redigert av Enhjørning : 22-12-07 kl 11:49. Årsak: Quotet feil innlegg... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...Jeg er nesten helt sikker på at min beste venninne har kjøpt en bok til meg i år!
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Jeg regner med at du har lest The Dirt og Straight Whisky (litt dodgy navn på forfatteren gitt)? Hvis ikke anbefaler jeg dem på det sterkeste! Sammen med Fargo Rock City og 101 - et år på turne med Gluecifer. Sånn hvis du skulle trenge bokønsker itl en annen gang.
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Nei, det gjør ikke jeg heller.
Mener du at Mrs.Lee ikke kan bedrive høytlesning på senga til svogeren? :tullerdumednisselue: (
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|