|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Forsikringen gjelder jo ikke bare når pakken forsvinner, men også dersom den skulle bli ødelagt under frakt. (Dersom den er forsvarlig pakket.)
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Jepp. Jeg legger posten i "post ut" hylla på jobb. :smart:
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?
Jeg syns det å levere noe i hel tilstand er endel av det å levere noe trygt frem. Jeg syns heller ikke jeg skal betale ekstra for det.
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Jeg er veldig bevist på det selv om jeg ikke sender så mye. Liker ikke smartpost. Likte mye bedre norgespakken. Skal mye til for å komme over norgespakken grensen og smarteskene koster mer (gjør det ikke det?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Jeg sender mye i posten gjennom hele året, så er bevisst på å gjøre det billigst mulig ja. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Jeg er treg, og ender alltid opp med å sende på raskeste måte. |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Gjør dere det på billigst mulig måte når dere skal sende noe med posten?Jeg velger som regel enkelt framfor billig. Det betyr at jeg noen ganger velger Smartpost når jeg ikke vet hva gaven kommer til å veie, fordi en ekstra tur til postkontoret ikke er verdt pengene jeg sparer. Tid er penger, rett og slett.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|