Sv: Jule-skryte-brevene
Her får vi julebrev av svigers og hun forteller hva som har skjedd i løpet av året.
Forteller om barna og deres ektefeller og barn og hva de har gjort.
Får også av en håndfull andre kjente.
Synes det er veldig hyggelig.
Jeg har bare sent et julebrev og det var til hun jeg bodde sammen med på internat.
Der forteller jeg rett fra levra.
Det positive OG det negative uten å skryte eller synes synd på meg selv. Rein kjær fakta.
Jeg kjenner faktisk flere familier som er veldig aktive, trener bortimot hver dag, drar på flotte ferier..
Men nå vet jeg også at dette er sant og jeg blir heller ikke da overasket at de forteller om dette i julebrev.
Vi får jo stadig høre av lærere at guttene våre er EN av de flinkeste... en gang de har skjedd at han har vært den flinkeste... hehehe.. Og da hadde jeg skrevet det også.
Men vet du med sikkerhet at det er tull fra ende til annen så driter de bare seg selv ut.
Jeg sender kort og julebrev fordi jeg har lyst.
Om jeg får noe tilbake bryr jeg meg lite om.
Jeg gleder meg over andres vellykke og helse selv om jeg sliter med søvn, ad/hd sønn etc selv.
MEN er hadde dette vært folk vi så noen ganger i året og de snakker konstant om seg og sitt så hadde jeg blitt irritert, en blir lei av å høre på skryt hele tiden og at de ikke er inntressert i hva andre gjør og hvordan de har det.
Men julebrev koser jeg meg med.
Er det et brev med mye tungt stoff så har jeg ringt for å vise min støtte, enkelt å greit, eller skrevet et brev tilbake med støttende og oppmuntrende ord.
Og jeg er glad at de slipper å slite.