|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"Jeg har sovet dårlig hver natt siden jeg leste boka. Nå skal det sies at jeg er forferdelig lettrørt, og tårene sitter løst.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"Han bor like i nærheten her, og jeg orker ikke lese boka. Ikke ennå, i alle fall. Jeg kjenner han ikke, men det blir uansett for nært. Jeg tenker alltid at jeg kommer til å grine hvis jeg ser han på butikken eller noe sånt, og det ville jo være fryktelig for hans del, så jeg føler at jeg trenger å distansere meg litt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"Den jula det skjedde var glitterbarnet to måneder, og jeg satt og gråt og gråt og gråt. Jeg kjenner ingen som var der, men bildene og historiene fra avisene sitter fast i hodet mitt. Jeg tror rett og slett ikke jeg greier å lese en personlig skildring av hva som endte. Jeg er redd jeg aldri kommer til å greie å legge det vekk.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"
Og jeg var 6 måneder på vei med S og det gikk veldig inn på meg også. Jeg greier heller ikke å lese den boka dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|