Sv: Taco til nyttårsmiddag?
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Jeg må innrømme at det som gjør meg mest paff i denne tråden er dine heftige reaksjoner. x-antall utropstegn er for det første både feil og unødvendig, og for det andre gir det en veldig aggresiv tone. Synes jeg da. 
HI er ikke aggressiv i sitt første innlegg og heller ikke utover i tråden - men jeg må si at jeg forstår godt den litt mer irriterte tonen i akkurat det innlegget Irma sikter til i dette svaret. HI har "en agressiv tone" kun i et eneste innlegg og det er etter flere svarinnlegg hvor hun blir fremstilt som en "sutreunge" og "utakknemlig". Hvorfor svarer dere slik damer? Det eneste HI gjør er jo bare å lufte noen tanker her inne. Det er da mange som bruker FP til å komme med en liten eller stor utblåsning? Eller er det ikke akseptert fra denne personen fordi hun er ny? (Jeg ble egentlig litt skuffet over denne tråden jeg, det var så mange innlegg som var så unødvendig skarpe synes jeg - trodde ikke det var den "tonen" vi ønsket her inne på FP...)
Luci - håper du hadde en fin nyttårsaften - men kanskje du ved senere anledninger skal velge å være sammen med personer du liker godt og hvor du gleder deg til å tilbringe kvelden sammen med de.
|