Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Coaching

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 19:17   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coaching

Ok, mener du at du har fordommer mot at man bruker det i det norske språket?

Da skjønner jeg litt mer hva du mener.

Gammel 01-01-08, 19:23   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coaching

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ok, mener du at du har fordommer mot at man bruker det i det norske språket?

Da skjønner jeg litt mer hva du mener.

Å. Om det er det du mener har jeg svart feil.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Veiledning, "pep-talk", oppmuntring, vennlig dytt.

Jeg syns det er et positivt ladet ord.

Jeg mener fremdeles dette, og syns vi mangler et norsk ord som beskriver det samme. Jeg syns ikke en veileder er det samme som det som legges i begrepet coach, men det er mye mulig at om man hadde brukt veileder om det man man bruker coach om, så hadde betydningen for meg blitt lik og jeg ville foretrukket det norske ordet. Jeg foretrekker alltid norske ord der det fins.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.