Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir dere påvirket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 19:02   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir dere påvirket?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sier som vimjer, jeg blir påvirket og syntes ikke det er noe flaut.
Spesielt barnevogner og utstyr har jeg blitt påvirket til å kjøpe, ja og de berømte Crocs ikke minst.

Ingen har klart å få meg til å kjøpe crocs.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:02   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

De er vanvittig stygge, men et underverk for min rygg

Gammel 28-10-06, 22:44   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Muligens til en viss grad.
Det er noen barnemerker/-produkter som var ukjente for meg inntil jeg leste om det på NM, og noen av disse har jeg undersøkt nærmere om og kjøpt fordi jeg fattet interesse ut fra anbefalinger som ble gitt.

Dermalogica ble jeg tipset om i at annet forum, da jeg spurte om tips til hudpleieprodukter.
Som flere har nevnt vil jeg si at dette handler mer om informasjon enn å bli påvirket.

Interiørbilder kan inspirere meg litt, sjøl om jeg ikke har gjort noe konkret med det.
Ut over det kan jeg ikke erindre å ha blitt nevneverdig pårvirket.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:44   #4
tutta
Passiv

Standard

Ja,helt klart! Det beste er alle tipsene jeg får som første gangs mor!! Takker alle de klokene damene her inne

Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:50   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ja, jeg har jo oppdaget Odd Molly, dessverre...
Surt, for det strider mot mine prinsipper å kjøpe så dyre plagg.
Jaja, kanskje det er et prinsipp som kan brytes?

Ellers er det jo fint å dele erfaringer, og jeg påvirkes mer enn gjerne når det alt fra utstyr, bøker, reiser, filmer, mat...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:50   #6
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Svaggen er litt kul
Standard

Når det gjelder klær, sko o.l. til meg selv så blir jeg ikke påvirket.
Når det gjelder utstyr til ungene, oppskrifter, oppussing og masse annet så har jeg plukket opp mange nyttige tips på slike forum som dette.

Gammel 29-10-06, 01:13   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hi hi - men meg har de virkelig klart å overtale...
Jeg hadde ikke hørt om crocs før "alle" snakket om dem på NM. Jeg kom over dem i en butikk, måtte bare prøve dem på -
og jeg har elsket dem høyt siden!

Ellers blir jeg inspirert av de fine damene her inne rett som det er, jeg!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.