|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Nei, det syns jeg ikke. |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?
Det syns jeg ikke det burde være. Jeg tror det er et oppdrag for Oddgeir. Tross alt må barn rydde opp på rommet når de har vært hos andre for å leke. Når barn må rydde, må voksne det også!
![]() |
#3 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Mannen her begynner av og til å rydde bort om han synes foreldrene hans har sittet for lenge
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Jeg rydder gjerne av bordet og tørker av det mens gjestene er der, og det er på ingen måte noe signal om at de bør gå - bare at jeg vil at omgivelsene skal holde seg rimelig hyggelige under besøket. Det kommer jo også litt an på om det er et veldig kort besøk, eller et mer langvarig. Om det er en gjest som bare skal være der i en halvtime, rydder jeg heller etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Hvis jeg har middagsbesøk så tillater jeg meg å sette inn i oppvaskmaskinen mens vi rydder av bordet. Vi har lukket kjøkken og kan ha oppvaskmaskinen på uten at det forstyrrer i stuen og det er så deilig at i hvert fall noe er vasket etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Å rydde av bordet er greit, men å begynne å fløffe puter og sånn blir rett og slett for dumt.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?Hva er det med den fløffinga av puter egentlig? Jeg hadde ikke tenkt over det tror jeg
![]() |
#9 |
Ustabil
|
Jeg har en ekstrem venninne. Eller egentlig (jeg går alltid litt i surr med familieforholdet) så er hun vel gift med mitt søskenbarn. Hun er en sånn som ikke tåler en skrukke på duken, som gjerne flytter på kaffekoppen min hvis hun mener den står på feil sted, som fjerner mobiltelefonen min, som fluffer puter rundt oss, retter på duker, flytter på ting og tang - alt må være i orden og på linje, må vite! Perfekt til enhver tid. Jeg ser at hun blir irritert hvis noen bruker pynteputene til å støtte seg på, bak ryggen eller under armen. Så snart de da reiser seg - og puta ligger der med en tydelig "knekk" på, så er hun frempå og fluffer, og gjerne plasserer den litt unna så de ikke skal føle seg fristet til å misbruke puta en gang til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
Man kan jo riste dem opp da.
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?rydde av bordet gjør vi oftest, og da hjelper alle til... Gjør det samme hos de vi er hos jeg...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|