Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Har dere hermetikk nok i kjelleren til å klare dere to uker?
Ja 16 7,34%
Nei 114 52,29%
Hæ? 81 37,16%
Annet 7 3,21%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 16:16   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?

Hæ?

I kjelleren har vi bare ved
Har lite kjøkken så har ikke nok lagrings plass for såmye tørr mat heller. Og så bruker vi bare mais i hermetikk.
Må ha alt enten i et skapeller i kjøleskapet så begrenset hvor mange dager vi overver uten å handle hehe

Trodde det var bare søringer som hamstret mat forlere uker i slengen når det begynner å snør litt

Sist redigert av Honda : 04-01-08 kl 17:17.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 16:41   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

I kjelleren har vi blåbærsaft, ripssaft og blåbærsyltetøy - man kan jo kanskje klare seg en stund på det? :urk: I boden har vi litt hermetikk og - etter en kjapp titt, fant jeg: maiskolber, kondensert melk, kokosmelk, noen bokser tunfisk i vann, sodd, brune bønner, og noen små bokser fisk i chillisaus fra fjerne himmelstrøk. Hadde kanskje holdt noen dager.

Gammel 04-01-08, 18:04   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

I kjelleren har jeg en hel hyllereol med hjemmelaget saft, hermetisert frukt på store norgesglass og kirsebærgele.
Hermetikk går det lite av, har vel noen bokser mais, sopp og tomater.

Gammel 20-03-09, 22:37   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke kjeller.

Ikke et lager av hermetikk heller for den saks skyld. Beholdning pr. i dag er:

2 bokser ananasbiter i juice (vi spiser ananasen underveis, eller bruker den i smoothies, rajraj. Hermetisk fordi jeg ikke tåler frisk.)
1 boks tomatbønner
1 boks vannkastanjer
1 boks bambusskudd

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 23:22   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

2 bokser ananasbiter i juice (vi spiser ananasen underveis, eller bruker den i smoothies, rajraj. Hermetisk fordi jeg ikke tåler frisk.)

Jeg kunne virkelig ikke skjønne hva fisk hadde med ananas å gjøre ...
Trenger briller tror jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.