Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæring for begynnere

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 21:58   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bæring for begynnere

Jeg brukte Sino elastisk bæresjal til lillebror fra han var nyfødt. http://lotusbarn.no/butikk/index.php...ndex&cPath=111
Jeg var veldig fornøyd med det. Sjalet er tynt og tar ikke stor plass i veska, det er lett å knyte på, og det blir ikke for klamt for baby (brukte det vår/sommer). Fordelen med elastiske sjal, er at man kan knyte det på seg på forhånd. Skal man kjøre bil, kan man ta det på før man drar, og putte baby i når man er framme. Det kan brukes både på mage og rygg. Det enkleste med de bitte små, er å bære mage mot mage - men det finnes og noe som heter "kolikkstilling" hvor babyen ligger mer i fosterstilling, tror jeg (har ikke prøvd).

Jeg begynte med MT fra tomånedersalder, tror jeg, og har vært utrolig fornøyd med det siden - en genial bæreanordning.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.