Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Yes!! Coca Cola Zero!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 13:00   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Mulig at det er jeg som er gammeldags, men brus, godteri, chips og kaker hører for meg til i helg og festdager og jeg blir faktisk alltid like overrasket over at folk har slikt til hverdags. I tillegg er jeg fryktelig redd for kunstige søtningsstoffer og velger varer med sukker om jeg skal velge.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 13:02   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette ble litt "Kaller du meg en dårlig.... osv"

Jada, det er nyanser her, og det er ikke at jeg ikke unner deg de to glassene dine med lettbrus, Iset. Men jeg ville altså ikke funnet på å drikke brus midt i uka. Eller i det hele tatt, forsåvidt. Jeg har bare sluttet med det, rett og slett.
Og kos hører for meg helgen til.

Gammel 29-10-06, 13:28   #43
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

For meg er det helt utrolig at oppegående og smarte mennesker heller i seg seg cola (eller annen brus) til hverdags. Enten de velger sukkervarianten eller den kunstige. Jeg kommer nok aldri til å forstå det.

For meg så er det rart at oppegående og smarte folk røyker, så vi har vel alle våre fordommer.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 13:42   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

For meg så er det rart at oppegående og smarte folk røyker, så vi har vel alle våre fordommer.

Det er også rart for meg og jeg synes ikke det har noe med fordommer å gjøre.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 13:44   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyking kan jeg være med på, for det gjør jeg ikke selv.

Gammel 29-10-06, 13:55   #46
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hørste på radioen at Cola Zero var beregnet på tøffe gutter, siden de andre sukkerfrie colasortene ikke var bra nok. Forretsten har butikken Pepsi, den var bare gjemt litt bort.

Gammel 29-10-06, 13:56   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dette ble litt "Kaller du meg en dårlig.... osv"

Jada, det er nyanser her, og det er ikke at jeg ikke unner deg de to glassene dine med lettbrus, Iset. Men jeg ville altså ikke funnet på å drikke brus midt i uka. Eller i det hele tatt, forsåvidt. Jeg har bare sluttet med det, rett og slett.
Og kos hører for meg helgen til.

Det ble litt sånn ja, og jeg som haaater slike utsagn.

Du kunne ikke funnet på å drikke lettbrus midt i uka nei, men du har sikkert andre "uvaner" som JEG ikke kunne funnet på. Synes jeg feks. leste at du røyker?

Gammel 29-10-06, 13:59   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det ble litt sånn ja, og jeg som haaater slike utsagn.

Du kunne ikke funnet på å drikke lettbrus midt i uka nei, men du har sikkert andre "uvaner" som JEG ikke kunne funnet på. Synes jeg feks. leste at du røyker?

Ja. Jeg røyker litt. Summen av laster er konstant

Jeg sluttet helt da jeg ble gravid, og var kjernesunn og ikkerøykende bortsett fra til fest helt til jeg begynte i min nåværende jobb i fjor høst. Jeg trapper for tiden ned. Har som mål å slutte helt igjen. Men hva skal bli min nye last? Blærette bedreviting driver jeg jo allerede med

Gammel 29-10-06, 14:15   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Og jeg som verken røyker eller drikker brus må jo være fantastisk. *pusserglorien*

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 14:30   #50
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Og jeg som verken røyker eller drikker brus må jo være fantastisk. *pusserglorien*

Jeg tør ikke å tenke på hva du driver med når mørket har senket...

Gammel 29-10-06, 14:34   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 14:40   #52
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sånn bortsett fra det, så synes jeg pepsi max cool lemon er den eneste kustig søtede brusen det går an å drikke.

Babe er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 14:52   #53
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Sånn bortsett fra det, så synes jeg pepsi max cool lemon er den eneste kustig søtede brusen det går an å drikke.

Er det det du drikker nå da. Er det lenge siden du kuttet ut Sprite Zeroen?

TGM er ikke aktiv  
Gammel 29-10-06, 15:14   #54
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Er det det du drikker nå da. Er det lenge siden du kuttet ut Sprite Zeroen?

Ja, for tenk atte. Oppdaget vel cool lemon for over ett år siden tror jeg.

Så det var ikke lange stunda jeg drakk lys brus. Drikker uansett mest caffe latte da...

Babe er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.