Sv: Dokusåpen om tenåringsmødre
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Hulk. Jeg måtte jo se.
Greit å ta seg en fest, men å stille opp i et program om unge mødre, og så dra med hele kameracrewet inn på en så usannsynlig pinlig fjortishappening? Neineineineineineiiiii!
Hun er da ærlig?
Jeg synes muligens hun kunne spart seg det, men likevel fremstod hun som den mest voksne av dem. Som mamma.
Hun viser jo faktisk virkeligheten? For noen...
Opprinnelig lagt inn av Azi, her.
Følte jeg ble skikkelig rauvpult ligsom! *Jeezez*
Utenom akurrat den kommentaren må jeg si at det er jo bare helt normale ungdommer som har fått barn og prøver å gjøre beste ut av det.
Imponert over hun 17 åringen som bor under besteforeldre og klarer seg helt selv. Det er bra det. Selvom hun burde vært ute og kost seg istedenfor.
Hun på 20 gjorde skam på resten, spør du meg.
Og ja, hun på 17 imponerte meg også.
Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.
"Jeg fortjener en fest innimellom. Jeg unner meg det virkelig!"
Joda, klart det. Men du er 17 år, og ikke gammel nok til å drikke enda. Likevel går du med på å bli filmet i "ikke akkurat edru tilstand". 
Eh...ikke vær SÅ naiv, da.
Helt ærlig synes jeg hun på 17 slo begge de andre i modenhet.
Skal bli spennende å følge "trønderparet", de var litt skjønne....
Når det er sagt: Jeg skjønner at min 20-åring, tobarnsmoren, er en smule modnere enn andre 20-åringer, og da hun var 17 med. Hun har i grunnen alltid vært ganske så "veslevoksen" av seg.
Uansett, igjen: Dette programmet skal jeg se, og jeg forstår GODT min datters kommentar da hun ble 20: " Det er så deilig å ikke være "tenåringsmamma" lenger. Jeg er så forbanna lei fordommene, og nå, over natta, er det plutselig helt greit. Folk er rare."