|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
|
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Jeg fikk en gang nedsatt semesterkarakter i matematikk på videregående fordi jeg ikke hadde gjort leksene. Det ble nemlig oppdaget da jeg løste ligningene på tavla uten kladdebok når vi ble "hørt i leksene". At ligningene ble helt riktig løst, nei, det hadde ingen betydning. Ah, tenk at jeg hadde stålkontroll på slikt en gang. :gammel og sløv: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Jepp. Det er ikke uten grunn at de fleste i byggebransjen gir uttrykk for å ikke ville bygge for lærere. Da får de nemlig så mange "gode" råd.
Jeg ville ikke tenke på dette som en besserwisser. Det er noen områder man er bedre på enn ander og det å være klar over sine egne styrker og svakheter er da bare bra. Det er janteloven som kommer inn i bildet hvis det bare skal være lov å gi uttrykk for å kjenne sine svakheter og styrkene skal man tie stille om.
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?Linken funker ikke hos meg, og finner dessverre ikke lektoren på Youtube heller. Men jeg fant en annen fin Trond-Viggo sak som jeg ikke har sett før: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
NRK-linken peker feil, den viser til en reklamesnutt for Antonsen & cos nye serie.
|
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
Fant den! Å, Trond-Viggo er en genial mann. Alle figurene i det klippet er herlige, manuset bra skrevet og mannen har en timing av en annen verden! :beundre: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|