|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har Body Shop mistet sin troverdighet?
Dette syns jeg var på kanten til overhysteri og det høres ut som politimannen du kjenner ikke vet så mye om plantedyrking generelt. Det er ikke en hasjplante og et hasjblad, det er bladet til hampplanten. Hvis du leser linken i innlegget mitt over kan du lese mer om det.
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
Jøss. Man leser vel mellom linjene om man først er oppsatt på at det ER hasj man vil reklamere for?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg er visst litt dum i dag, for jeg skjønte ikke helt hva du mente nå heller jeg?
|
|
|
#4 |
|
"De"
|
Det ser ut som at du motsier deg litt i det første og detnest siste innlegget ditt. Men jeg er sikkert dum jeg også.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har Body Shop mistet sin troverdighet?Det er jo fryktelig trist at Bodyshop "kaster inn håndkleet" til en stor internasjonal bedrift som står for alt det motsatte av dem selv. Men jeg synes det blir feil å boikotte. Tvert i mot burde man heller støtte de produktene som finnes der ute, som er enten økologiske, dyrevennlige, eller fair-trade. Og heller holde seg unna andre l'Oreal-produkter, da.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Men pengene vil jo gå i den store "L'oreal-potten". I siste nummer (forrige nummer?) av Ny Tid har de forresten en oversikt fra Ethiscore over de beste shampoproduktene, når det kommer til etikk og miljøvennlighet.
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Det er nå så, men etterhvert som l'Oreal får større og større andel av pengene sine fra etiske produkter, så vil det vel kunne påvirke resten av produktprofilen deres, får man i alle fall håpe. Takk for tips om etiske shampoer!
|
|
|
#8 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var mine ord med hasjblad og hasjplante - gjengitt fritt etter mitt eget hode. Kan godt hende han brukte riktige betegnelser på dette.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Fordi jeg kritiserer Body Shop i ett innlegg og forsvarer i ett annet? Det gikk jo på to vilt forskjellige ting da.
Jeg syns bare det er ganske komisk og en smule hysterisk at man trekker konklusjonen at noen driver hasjreklame utifra at de bruker hampolje i produktene sine. Og dermed har bilde av planten på boksen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|