Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Look Fantastic og varene som forsvant

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 23:03   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Veldig kjipt da, Mim! Har alltid vært meget fornøyd med servicen der. De har svart fort og sendt meg nye varer asap dersom noe har vært mangelfullt eller feil. Håper du får det du har krav på!!

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

De har ikke Dermalogica på tax-free-butikken på Gardermoen, har de?
Noen som vet om de har det på Schiphol?

Jeg kan ikke huske å ha sett det på Schiphol, nei... Men man kan få tak i Dermalogica på www.strawberrynet.com (mener de refunderer moms og avgifter dersom du må ut med det). De har det også på www.hqhair.com og www.essentialdayspa.com (i Canada, har bestilt derfra en gang og det gikk fint)

Gammel 29-10-06, 23:13   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

www.essentialdayspa.com (i Canada, har bestilt derfra en gang og det gikk fint)

Jeg pleier å bestille derfra og er veldig fornøyd.

Også pleier man å få litt vareprøver med i pakken derfra, og man kan skrive på bestillingen om man ønsker å motta prøver på noe spesielt. Også er det ofte gaver hvis man bestiller over 150 CAD, og fri frakt for bestillinger over 200 CAD (ellers ligger det på 15 CAD).

Her ser du feks hvilke tre gaver en kan velge mellom i dermalogica denne uken (det varierer).

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:37   #3
Billeba
Aktiv

Billeba sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

De har det også på www.essentialdayspa.com (i Canada, har bestilt derfra en gang og det gikk fint)

Jeg har bare så vidt vært inne på sidene og sjekket litt, men syns det ser ut som om disse er forholdsvis dyre. Sammenlignet med LF og de andre altså. Blingser jeg og 'dumper' i matte nå?

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.