|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva mener du om nynorsk som skriftspråk? | |||
| Burde avskaffes |
|
15 | 12,00% |
| Beholdes, men frivillig sidemålsopplæring |
|
55 | 44,00% |
| Beholdes som i dag |
|
42 | 33,60% |
| Nynorsk bør erstatte bokmål |
|
5 | 4,00% |
| Nynorsk og bokmål bør smeltes sammen til ett skriftspråk |
|
7 | 5,60% |
| Annet, forklar i tråden |
|
7 | 5,60% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Sv: Nynorsk?Eg synest ein burde gjere noko for å unngå at nynorsk held fram med å vere så veldig upopulært. Men akkurat kva, dét veit eg ikkje.
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Sv: Nynorsk?
Den tanken har jeg også tenkt. Når elevene får velge faget frivillig øker motivasjonen. I dag er det jo sånn at mange elever hører om dette fryktelige nynorsk flere år før de selv begynner med det på skolen, og de blir negativt innstilt til det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nynorsk?
Dette er eit utruleg godt og interessant poeng. Enten tyder det at dei med nynorsk som hovudmål er langt smartare enn dei med bokmål som hovudmål, eller så tyder det at eit eller anna utanfrå gjer det vanskelegare for bokmålsbrukarar å nytte nynorsk enn det er for nynorskbrukarar å nytte bokmål. Viss alle fekk like mykje input på begge målformer heile livet, og ikkje berre nynorskbrukarane fekk mykje meir bokmål enn bokmålsbrukarane fekk nynorsk, burde det blitt likt. Viss ikkje, ja, da ER nynorskbrukarar smartare.
|
|
|
|
#4 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nynorsk?PS – eg kan ikkje reknast som nynorskbrukar enno, eg har berre nytta det som hovudmål nokre månader. Så eg var blant dei mindre talentfulle, men er på rett veg no
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|