Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Det sure eplet og nedlasting

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 21:24   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det sure eplet og nedlasting

Ja altså selve utorrent ligger jo på skrivebordet. Det var den jeg bare valgte videre på. På piratebay får jeg opp en rullgardin hvor jeg kan velge å legge det jeg laster ned i en egen mappe, men jeg klarer ikke å velge utorrent der. Må jeg da legge det i en egen mappe og så hente det opp igjen igjennom utorrent?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:31   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå tester jeg på piratebay:

- Trykk LAST NED DENNE TORRENTEN
- Får opp et vindu som heter Filnedlasting.
- Trykker Åpne i vinduet.
- Får opp et vindu som heter Add new torrent.
- Ser at i dette vinduet får jeg opp standardplasseringa som jeg har valgt, og ikke noe alternativ i rullegardinmenyen. Men ved siden av den er det en knapp med tre prikker i (...). Når jeg trykker den kan jeg velge en annen plassering. Prøv det.

Gammel 10-01-08, 21:35   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes du skal vurdere å avinstallere uTorrent og installere på nytt - og passe på at du velger riktig plass å lagre.

Gammel 10-01-08, 21:32   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ja altså selve utorrent ligger jo på skrivebordet. Det var den jeg bare valgte videre på. På piratebay får jeg opp en rullgardin hvor jeg kan velge å legge det jeg laster ned i en egen mappe, men jeg klarer ikke å velge utorrent der. Må jeg da legge det i en egen mappe og så hente det opp igjen igjennom utorrent?

Jeg tror du har lagt det inn litt feil. Jeg skal høre med mannebeinet. For om alt er lagt inn riktig skal det komme opp slik som i bildene mine.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.