Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du A- eller B-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B-menneske?
A 33 14,10%
B 118 50,43%
Noe midt i mellom 75 32,05%
Annet, svar i tråden 8 3,42%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 23:03   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

33 poeng. "Du er en intermediær type".
Noe midt i mellom.

Samme her!
Trøtt om morgenen og om kvelden med andre ord

Gammel 04-09-09, 22:23   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

33 poeng. "Du er en intermediær type".
Noe midt i mellom.

Samme her. Og akkurat slik føler jeg meg også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:40   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

44 poeng og er et morgenmenneske. Det betyr ikke at jeg ikke elsker å sove i helger og ferier.

Gammel 10-01-08, 21:45   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ingen test for å vite at jeg er et b-menneske. Med små barn og jobb, så tvinger det seg jo frem en tilnærmet a-rytme, men det er mot min natur å legge meg tidlig, og jeg har aldri lyst til å stå opp når klokken ringer om morgenen.

Gammel 10-01-08, 21:57   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Med mine 27 poeng er jeg midt i mellom, men definitivt nærmere B enn A. Jeg synes det er fysisk vondt å stå opp om morgenen og liker det overhodet ikke. Jeg er også treg på kvelden og er sjelden i seng før sent selv om jeg skal opp og amme og tidlig opp. Mitt eneste problem er at jeg blir så slapp og tung om jeg sover for lenge. Jeg kjenner at kroppen fungerer bedre om jeg står opp i skapelig tid (rundt 9).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:23   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

30 poeng og midt i mellom.
Jeg er vel egentlig en sånn som både vil stå opp tidlig for å rekke mest mulig, og legge meg seint.. for å rekke mest mulig.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:10   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Med mine 27 poeng er jeg midt i mellom, men definitivt nærmere B enn A. Jeg synes det er fysisk vondt å stå opp om morgenen og liker det overhodet ikke. Jeg er også treg på kvelden og er sjelden i seng før sent selv om jeg skal opp og amme og tidlig opp. Mitt eneste problem er at jeg blir så slapp og tung om jeg sover for lenge. Jeg kjenner at kroppen fungerer bedre om jeg står opp i skapelig tid (rundt 9).

Jeg fikk 28 poeng. Midt i mellom, men mest mot B.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:17   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

13 poeng..

Blir det D menneske da eller?

Jeg lider av forsinket søvnfasesyndrom, og søvnspesialisten min fant ut at om jeg skulle gå etter kroppen min, ville dagene mine startet i 14 tiden.
Kanskje derfor jeg sover så rart når jeg er sykemeldt.

Gammel 10-01-08, 22:08   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du A- eller B-menneske?

Jeg fikk 17 poeng, men har alltid visst at jeg er et B-menneske.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:41   #10
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

22 poeng fikk jeg.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:43   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

18 poeng. Men egentlig var den testen helt overflødig. B-B-B!

Gammel 10-01-08, 21:45   #12
Albertine
Passiv

Standard

Jeg fikk 45 poeng og er dermed et morgenmenneske. Det stemmer godt med min egen erfaring. Noba og jeg er ganske forskjellige i så måte.

Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:58   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset av på B, men om jeg tenker meg om går det helt fint å stå opp tidlig også - men det ligger ikke naturlig for meg iallefall.

Gammel 10-01-08, 22:10   #14
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Typisk B, noe som testen bekrefter (20 poeng). Når man har små barn, er det umenneskelig å ha denne søvnlegningen. Frivillig (altfor) sent i seng, og ufrivillig altfor tidlig opp. Det blir lite søvn av sånt!

Gammel 10-01-08, 22:18   #15
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

I følge testen er jeg intermediær. Fikk 37 poeng. Liker best å sove fra 23-8, men det er det sjelden anledning til. I tillegg har jeg til tider dårlig sovehjerte, så jeg er ofte trøtt.

Gammel 10-01-08, 22:34   #16
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte ta testen før jeg svarte, fikk 33 poeng.

Kunne jeg velge fritt ville jeg legge meg i 23-tiden på hverdagene, lese meg skikkelig trøtt og sovne før midnatt. Så skulle jeg sove til 8 og starte på jobb kl.9-9.30. Det hadde passet meg. Men... jeg klarer å tilpasse meg et a-liv ganske greit, i alle fall greiere enn mannen min. Han sliter konstant, og spesielt ille er det nå som jeg er i permisjon og han kan leve mer fritt. Det sklir ut til de grader.

I helgene når barna står opp til vanlig tid og jeg har levd ut litt kveldsaktivitet, da sliter jeg seriøst med å våkne til liv selv om jeg visste om kvelden før at jeg skulle opp med dem. Selv om jeg bare var oppe litt lenger enn normalt og ikke drakk bøttevis med vin. Men man må prøve å leve med det, heldigvis relativt greit til tross for ekstremgjesping!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:58   #17
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

B-menneske. Fikk 21 poeng på testen.

Gammel 10-01-08, 22:02   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ikke ta noen test. Jeg er et ordentlig a-menneske. Jeg kan stå opp kl 6 om morgenen og være like blid.

Det samme kan ikke sies om mannen min.

Gammel 10-01-08, 22:06   #19
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Intermediær type.

Liker både å legge meg i rimelig tid, og sove lenge :sovedyr:

Gammel 11-01-08, 00:43   #20
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I utgangspunktet A. Men det er kanskje litt merkelig å skrive på dette tidspunktet her?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.