Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg forventer jubel og skryt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 12:47   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg vil også være ferdig med julegaver. (Men har ikke kjøpt en eneste. Må dessuten skaffe 64 - sekstifire! - kalendergaver. )

Hos den onde mor får de åpne hver tredje dag . Dvs første desember henger det tre pakker på kalenderen. deretter er det etter tur. Noen dager er det godteri, og da må de dele. Lille julaften og julaften er det igjen tre pakker. :lat og praktisk:

Gammel 30-10-06, 12:52   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om det skal bli legoklosser i kalenderen? Storebror bygger og bygger, og lillesøster er også på vei mot de små klossene. Og litt vinduer og dører og annet stasj kan sikkert slå an.

Gammel 30-10-06, 12:55   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lurer på om det skal bli legoklosser i kalenderen? Storebror bygger og bygger, og lillesøster er også på vei mot de små klossene. Og litt vinduer og dører og annet stasj kan sikkert slå an.

Legoklosser er helt klart egnet. Og sikkert da fint med litt vinduer og andre spesialklosser. Trær, for eksempel? På noen lekebutikker (f.eks. Edwis på Oslo City) har de en del typer klosser i løs vekt, det kunne kanskje være en idé.

Gammel 30-10-06, 12:53   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Hos den onde mor får de åpne hver tredje dag . Dvs første desember henger det tre pakker på kalenderen. deretter er det etter tur. Noen dager er det godteri, og da må de dele. Lille julaften og julaften er det igjen tre pakker. :lat og praktisk:

:noterer ivrig:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:59   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Sånn har vi gjort det også noen år, da guttene begynte å bli litt større.
96 kalenderpakker kan ta knekken på den mest entusiastiske jule-mor.

I år blir det nok bare minstebarnet som får pakkekalender, så kan de store evt. få en sjokoladekalender om behovet er der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 13:08   #6
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:jubel og skryt og nesegrus beundring: til Mim
Vi har vært hos fotografen i år så for besteforeldre og oldeforeldre er gaven i boks.

Kalendergaver: iik ikke begynt å tenke på enda

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.