Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er mobilen min?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 19:22   #1
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Ulykkelig

Hvor er mobilen min?

Jeg har behov for en synsk person, evt blir gode råd svrt godt mottatt.

Sist brukt i bilen (trur eg). Ringte mannen for å fortelle at vi var forsinket etter å ha levert storebror i bursdagsselskap. Mobilen ble lagt i den åpne midtkonsollen mellom forsetene. Hentet mannen, han overtok rattet og jeg satte meg bak med lillesøster. Mormor satt i forsetet. Vi dro i butikken, hjem og skiftet, hentet eldstemann og reiste i middag til svigermor.

Kan ikke huske å tatt mobilen fra midtkonsollen eller lagt den i veska og kan ikke huske å ha sett den etter at vi gikk i butikken.

Nå har vi lett i hele bilen, i veskene våre, i jakkene og hos svigermor. Mobilen er søkk vekk.

Jeg står igjen naken, ribbet og hjelpesløs. Skal ringe butikken i morgen, men hvor i helsike skal jeg lete imens?

Jeg savner mobilen min!

Gammel 13-01-08, 19:44   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mobilen min?

Du har prøvd å ringe til mobilen din fra en annen mens du er i bilen? Innmari vanskelig å finne igjen ting som har falt mellom et forsete og midtkonsollen, i hvert fall i vår bil.

Sånn ellers ville jeg vurdert å sperre den. Skulle du ha mistet den ut av bilen når dere skiftet plass, og FeilPerson(TM) ha funnet den, så risikerer du en kjedelig stor regning. (Nå aner ikke jeg om det er gebyrer på sperring/gjenåpning, ring operatøren din sin kundeservice og hør - er det gratis, så ville jeg i hvert fall sperret).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:50   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mistet mobilen en gang.
Jeg sperret den med EN gang. Men selskapet hadde ikke klart å registrere det.
FIkk en regning på 10 000 kroner...og det på EN uke...hadde spesifisert regning, så fikk jo alle numrene som var ringt...land som algerie, belgia og tyskland var overrepresentert....
Etter 10 mnd kamp med teleselskapet fikk jeg annullert regningen, men de var "snille" nok og regnet ut ALT jeg hadde ringt for i den regningen og sendte meg krav om betaling...jaudå...

SÅ SPERR DEN UANSETT!! Det er lett å åpne den igjen

Gammel 13-01-08, 21:19   #4
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Du har prøvd å ringe til mobilen din fra en annen mens du er i bilen? Innmari vanskelig å finne igjen ting som har falt mellom et forsete og midtkonsollen, i hvert fall i vår bil.

Takk for svar.

Vi har forsøkt å ringe telefonen mange ganger, men det er mulig den er på lydløs. Vi har hvertfall ikke hørt den. Har lett i bilen med lys og lykte (bokstavelig talt), og vil se en gang til i morgen.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Sånn ellers ville jeg vurdert å sperre den. Skulle du ha mistet den ut av bilen når dere skiftet plass, og FeilPerson(TM) ha funnet den, så risikerer du en kjedelig stor regning. (Nå aner ikke jeg om det er gebyrer på sperring/gjenåpning, ring operatøren din sin kundeservice og hør - er det gratis, så ville jeg i hvert fall sperret).

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg mistet mobilen en gang.
Jeg sperret den med EN gang. Men selskapet hadde ikke klart å registrere det.
FIkk en regning på 10 000 kroner...og det på EN uke...hadde spesifisert regning, så fikk jo alle numrene som var ringt...land som algerie, belgia og tyskland var overrepresentert....
Etter 10 mnd kamp med teleselskapet fikk jeg annullert regningen, men de var "snille" nok og regnet ut ALT jeg hadde ringt for i den regningen og sendte meg krav om betaling...jaudå...

SÅ SPERR DEN UANSETT!! Det er lett å åpne den igjen

UÆÆÆH! :grøsse:
Skal jammen sperre telefonen. Jobben betaler telefonregningen min, men tviler på at de blir glad over evt eventyrlig høye telefonregning grunnet samtaler til all verdens kriker og kroker.

Det er utrolig drit å miste telefonen! :konkluderer:

Gammel 14-01-08, 11:37   #5
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Satser på at den dukker opp

Gammel 14-01-08, 15:20   #6
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

: panneklask:

Eh, har kanskje for mange jakker? Fant en skrikende mobiltelefon i gangen i "feil" jakke i morges. Hadde annen bekledning på nevnte tur enn det jeg trodde...

Tips til neste gang: Ha på alarm som blir utålmodig etter 45 minutter ringing! DA finner man mobilen sin.

Gammel 14-01-08, 15:21   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Bra du fant den!

Gammel 14-01-08, 15:24   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du mannen min?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 17:47   #9
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er du mannen min?

Sannsynsligvis

Gammel 14-01-08, 17:54   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så godt at du fant mobilen din.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 17:55   #11
Left
Passiv

Standard

Jeg tror noen må ha klonet meg... det der kunne meget vel ha vært meg

Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 21:11   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Så godt du fant den.

Jeg fant igjen nøklene mine etter over 1 år i en jakke jeg kun kan ha brukt en gang. Den ble forøvrig funnet når jeg desperat jaktet etter vinterdressen til minsten, som forøvrig hang i skapet jeg hadde sett i minst 5 ganger...

Gammel 14-01-08, 22:40   #13
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Så godt du fant den.

Jeg fant igjen nøklene mine etter over 1 år i en jakke jeg kun kan ha brukt en gang. Den ble forøvrig funnet når jeg desperat jaktet etter vinterdressen til minsten, som forøvrig hang i skapet jeg hadde sett i minst 5 ganger...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.