|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett og spilleavhengige (Dagbladet)
Nåja, alle våre tre har PC og nett fra rommet sitt. Det de også har er begrensninger i tid både på internett generelt og WoW spesielt (de to eldste). I tillegg har Kjæresten stengt Foreldreportalen og Dagbladets debattsider for meg. De åpnes bare ved spesielle tilfelle og er årsaken til at jeg er her inne litt rykkvis. Jeg har nemlig svært lett for å bli hekta på nettsteder og spill. Gjett hvem hjemme som overhode ikke får spille WoW, eller har tilgang til noen andre PC-spill? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Internett og spilleavhengige (Dagbladet)http://www.barnevakten.no/sider/tekst.asp?side=23891 Her er noen tips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett og spilleavhengige (Dagbladet)De på 16 og 13 har tilgang til internett og WoW, men med begrensninger. I tillegg kan vi se fra oss hva de holder på med til en hver tid og det vet de. Minsten på 11 har selvfølgelig ikke WoW, men ellers de samme begrensningene som de eldste. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|