Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor gammel er du på årntli?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor gammel er du på årntli?
Bare barnet 10 4,63%
20 - 25 53 24,54%
26 - 30 83 38,43%
31 - 35 32 14,81%
36 - 40 15 6,94%
41 - 45 2 0,93%
46 - 50 5 2,31%
Hauggammal 16 7,41%
Deltakere: 216. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 12:29   #101
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er du på årntli?

Jeg er 28 år på årntli og har nå avlyst 40-årskrisen på ubestemt tid.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 12:58   #102
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

50 år eller eldre.

Ja, ja, jeg holder meg hvertfall godt for alderen. Og det uten botox til og med. Ja, det er sant, jeg er slik, helt naturlig!

Når det er 50 år eller eldre, kommer det inn i kategorien hauggammel, eller 46-50? Jeg krysset feil på en ting, jeg må ta den igjen og se om det har noe utslag.

Gammel 16-01-08, 13:06   #103
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Tror ikke jeg tør si resultatet.

Ikke jeg heller

(50 år eller eldre liksom?! )

Kan ha noe med situasjonen jeg har vært i/er de siste åra da.. men småbarn og graviditet?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:07   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

50 år eller eldre.

Ja, ja, jeg holder meg hvertfall godt for alderen. Og det uten botox til og med. Ja, det er sant, jeg er slik, helt naturlig!

Når det er 50 år eller eldre, kommer det inn i kategorien hauggammel, eller 46-50? Jeg krysset feil på en ting, jeg må ta den igjen og se om det har noe utslag.

You and me!

Gammel 16-01-08, 13:08   #105
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset feil på en ting, jeg må ta den igjen og se om det har noe utslag.

Det utgjorde ingen forskjell.

Jeg tok den til og med flere ganger, med noen små endringer som kanskje kunne vært sant, og ingenting utgjorde noen forskjell. Dobbelt .

Gammel 16-01-08, 13:09   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg tror denne er sånn omvendt.. At når man er 50 så er man egentlig yngst.

Gammel 16-01-08, 13:17   #107
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg burde skifte avatar til moren.

Gammel 16-01-08, 13:17   #108
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visst 30.

Gammel 16-01-08, 13:18   #109
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg burde skifte avatar til moren.

... nei, forresten, hun er jo bare noen og førti, jeg må nok oppgradere til bestemoren.

:kjenner alderen tynge:

Gammel 16-01-08, 13:18   #110
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ok, beklager, jeg trykte før jeg tok undersøkelsen. *trykkegal* Kan noen flytte meg fra 31-35 til hauggammal?

Samme her!

Gammel 16-01-08, 13:20   #111
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Nei, jeg gir ikke slipp på Rory. *hulke*
Det er din skyld Miss Norway! Du visste dette ville skje, du gjorde det kun for at jeg skulle gi slipp på Rory-avataren min!

Gammel 16-01-08, 13:22   #112
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ok, beklager, jeg trykte før jeg tok undersøkelsen. *trykkegal* Kan noen flytte meg fra 31-35 til hauggammal?

Beklager, det går ikke. Tallene kan endres, men jeg kan ikke flytte navnene.

Gammel 16-01-08, 13:26   #113
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

28 år gitt, da må jeg ha blitt mye eldre de siste årene

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:47   #114
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

24 år.

Gammel 16-01-08, 14:14   #115
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg missa at det var en undersøkelse først, så jeg kryssa feil.. Men jeg bomma ikke så veldig. Testen sa 24 år, og jeg er 29.

Gammel 16-01-08, 14:31   #116
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er åpenbart ung, vill og dum, for jeg var en av dem som krysset før jeg leste. Min årntliårntlie alder er 25. Visste jeg det ikke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:40   #117
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

På årntli er jeg 27. Noen som vil leke?

Den fysiske alderen min derimot, må nok påplusses med noen år, ja.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:46   #118
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er åpenbart ung, vill og dum, for jeg var en av dem som krysset før jeg leste. Min årntliårntlie alder er 25. Visste jeg det ikke.

Da kan vi leke i samme barnehagegruppe!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:47   #119
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg regna med å få beskjed om at jeg er ei gammal røy, men jeg er visst 22

(fasiten sier 36)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:48   #120
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

27 i testen, 31 i kroppen.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.