|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
Samme her. Jeg syns ellers at feisbokk er artig. Har fått kontakt med gamle bekjente, men det er jo mest interessant i starten ved å høre hvordan livet har vært for dem. Nå som jeg vet det så har vi ikke så mye til felles....utenom lissom |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
villende
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg syns faktisk det er en fin måte å holde kontakten med blant annet gamle venninner i utlandet. Jeg har ikke søkt opp "gud og hvermann" og de som får se den fulle profilen min er mennesker jeg har kjent godt en gang i tiden. Jeg foretrekker dessuten å vise frem presentable bilder av Snupp på en lukket profil på Facebook, fremfor på en åpen blogg på nettet. Og så bruker jeg messagingsystemet en del til å skravle med gamle kjente i utlandet. Det siste tilskuddet på listen min er faktisk min aller første kjæreste, som etterhvert ble en god venn. Vi har skrevet mye brev opp gjennom tidene, men siden han bor i utlandet, mistet vi kontakten med hverandre i løpet av studietidens hyppige flyttinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg bruker ingen av de der teite fjortis-applikasjonene, har blokkert alle sammen. Folk som sender meg en masse piss hele tiden uten stans sletter jeg konsekvent fra vennelista mi. Så DET problemet har jeg ikke lenger. Noen på vennelista har jo en halv mil med dritt nedover sida si, men da har jeg minimert siden deres slik at jeg kommer rett på wallen og ser ikke alt drittet deres, så det går bra. Jeg bruker Facebook kun for å holde kontakten med folk jeg vanligvis ikke snakker med og for å følge litt med på hvordan gamle klassekamerater og lignende har det.
![]() |
#24 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Kan man blokkere slik at man ikke mottar sånn dritt? Jeg er lei av å ignorere sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er innom Facebook innimellom, jeg syns det var et flott sted i begynnelsen, helt til det tok helt av med hjernefjerne applikasjoner og bling bling dilldall. Nå er jeg inne og ser på fotoalbumene til "vennene" mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Whatever, never mind
|
Jeg har også fått denne reklamen et par ganger selv om jeg ikke har i profilen at jeg har barn. Mulig det går på kjønn og alder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Ja men det er ganske mye arbeid og det teite er at fjortisidiot-brukere der inne lager flere og flere slike applikasjoner hele tiden så det kommer jo stadig nye. For å blokkere en applikasjon må du klikke deg inn på siden til akkurat den applikasjonen (trykk på navnet). Litt nedover på høyre side står det "add application" og rett under står det "block application". Du må gjøre dette på en og en applikasjon. Mye styr, men vel verdt det. Jeg har sikkert blokkert 100 slike nå, og får sjelden nye inviter, heldigvis. Hver gang jeg får en ny slik invite, går jeg først inn på siden og blokkerer applikasjonen og så ignorerer jeg den etterpå. Vips - der får jeg aldri mer forespørsel om akkurat DEN applikasjonen.
![]() |
#28 |
By the Sea
|
Samme her.
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Superpraktisk. Har omtrent alle vennene mine der og det er lett å ta kontakt. Bruker nettet til det meste, ringer sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Pauset
|
Neida.. man kan blokkere seg mot alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Syns det er helt greit...
![]() |
#37 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Ja, gjør det. :alt det slitet for ingenting:
![]() |
#39 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er registrert og syntes det var gøy å få en kanal hvor jeg enklere kunne holde kontakt med gamle klassekamerater og studievenner. Nå bruker jeg det hovedsakelig til å overvåke min bror + en tidligere kollega.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er der litt, noen grupper jeg er med i er barselgruppa fra nm feks. Min søster bor i spania og jeg har ett tantebarn, lettere å sende bilder av henne å se hva som skjer med dem. Kan sende en melding til henne eller min bror som bor i skottland om ting jeg lurer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|