|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Moral og yrkeMin personlige mening er at alle mennesker har like stor rett til å prøve og feile, og da også til å eksponere seg selv uten klær hvis de ønsker det. Jeg kan nok "tenke mitt", men jeg ville aldri latt noe sånt være avgjørende for hvordan jeg skulle forholde meg til det mennesket i all ettertid. Man gir jo folk en sjanse.
|
|
|
#2 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Moral og yrke
Du sier det veldig bra. Jeg lurer også litt på om man hadde sett den samme reaksjonen til sexy-nakne-menn som hadde hatt en politiker/politi/lærerrolle ved siden av? Hadde det i det hele tatt blitt noen sak av det? (Med mindre vi snakket omkjente rikspolitikere, altså. Nå tenker jeg jo først og fremst på relativt ukjente lokalpolitikere). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moral og yrke
Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg hadde reagert hvis en lokal politimann eller en lærer på barneskolen her hadde latt seg avfotografere naken med trutemunn og knulleblikk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|