|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Ok, så tilbakelening av søskensete er ikke nødvendig? Sport har jo også hjulbeskyttelse, var det noen fare for at småttisene kunne få hendene inni hjulene når de satt i søskensetet på E3? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Nå roter jeg offisielt med trådene her.
|
|
|
#45 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Men altså, jeg tror du kommer til å bruke søskensetet temmelig mye mindre når minstemann er stor nok til å sitte der, så jeg tror akkurat det blir hipp som happ når ztjerna er såpass gammel som han er.
|
|
|
#46 |
|
kamerat
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!
Veldig god. Jeg syntes den ble bedre å trille jo tyngre den var lastet.
Det er klart det er fint med tilbakelening, men vi klarte oss bra uten også. Jeg har hørt det med å få hendene i hjulene, og det hendte Huldra tok på dem da hun var over året, men hun var aldri i nærheten av å stikke hendene inn. Så vidt jeg vet, går det an å kjøpe hjulbeskyttere til e3 separat.
|
|
|
#48 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Kanskje du skal sjekke opp dette med Fru Lyng på Steen og Strøm, kanskje de har mer peiling, de har i alle fall Phil & Ted vogner.
|
|
|
#49 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg ville kjøpt en vogn med søskensete jeg. Jeg mener jeg har sett noen vogner der søskensetet sitter veldig greit og ikke OPPÅ babyen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
villende
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Siden jeg er i samme situasjon som deg så lener jeg meg tilbake og venter på at du skal bestemme deg. Vi har 2,5 km til barnehagen og satser på å få plass til mini i samme barnehage. Det er ikke helt enkelt å bruke kollektiv for å komme seg dit, jeg nekter å være mer miljøsvin enn nødvendig og jeg foretrekker dessuten å gå. Jeg ser derfor for meg at jeg kommer til å trenge en søskenvogn i en del år, også etter mini har begynt i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
kamerat
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Hjulbeskyttere til e3 finnes f.eks. her. Visste jeg hadde sett det!
|
|
|
#53 |
|
Har fått viljen sin
|
Alle innlegg er lov :raus igjen: |
|
|
|
|
|
#54 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VELDIG Vond inn og ut av buss (hjulet foran virrer for mye, og det er lett å treffe feil på bakken) Når han var liten og ikke kunne sitte i oppreist ble han liggende i et mørkt hull og ikke se ut/ fremover. Søskensetet hardt å få av og på. Søster ville så mye av og på, og da blir det veldig mye frem og tilbake pga overbalanse når han satt bak. Bør sette han opp i vogna om hun ville av. Men så ville hun på igjen osv.. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg kan jo fortelle det lille jeg har å utsette på den - det er riktignok ikke mye.
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Ellers deler jeg ikke én eneste av Trultes erfaringer, ser jeg. Jeg synes jeg har usedvanlig god kontakt siden hun ligger en liten meter fra øynene mine.
|
|
|
#57 |
|
kamerat
|
Man må rygge ut av busser – med alle svinghjulvogner!
Men dette er jo veldig lett å fikse, i og med at vogna er åpen i begge ender. Skaff det geniale uv-trekket (det gjorde aldri vi) – den har separat uv-flapp til å sette i åpningen bak. Uv-trekk foran når du har sola i øynene, uv-flapp bak når du har sola i ryggen, åpent i den andre enden. (Vi gjorde det samme med helseteppe – ikke like stilig, men det funket.)
Jeg syntes jeg hadde mye bedre kontakt med babyen enn i Simoen jeg hadde til storesøster. Med e3-en kunne jeg jo kikke rett ned i ansiktet til ungen gjennom bakluka mens jeg gikk. Med Simoen måtte jeg jo stoppe opp og regelrett dykke inn.
|
|
|
#59 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Tulla vår var akkurat 2 da lillebror ble født. Jeg har brukt søskenvogna nesten daglig i snart 18 mnd!
|
|
|
|
#60 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg har uv-trekket, og brukte det absolutt hele tiden frem til november. Løvvd it.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|