|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Drikker FP-ere vin?
Si, si.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Dekantere... |
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Hehe, vi hadde besøk i går, og jeg fant fram en amarone som jeg ikke helt husker hvor jeg har fra. (Montigoli 2001, ut fra etiketten tipper jeg tax-free på Kastrup). Siden jeg har fått ny karaffel til jul, så tenkte jeg at det så absolutt ikke ville skade med litt luft, og formelig slang den over karaffelen - uten tanke på eventuelt bunnfall som måtte befinne seg på siden av flasken (kom omtrent rett fra kjelleren). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Amaroner har generelt ikke så mye bunnfall. Jeg har drukket eldre amaroner med noe bunnfall, men ikke mer enn at det var problemfritt ved å helle forsiktig. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Det er vel snart på tide med en spin-off; Hvilken amarone er best? Sist redigert av Nebbia : 20-01-08 kl 00:41. Årsak: spinn/spin innformasjon/informasjon - tror n-tasten trenger overhalling |
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Mot bedre vitende har jeg nå helt i meg to glass fra kartongen. Dette til tross for at frøkna er halvdårlig, ei ny våkenatt sannsynligvis følger og jeg har begynt å sove dårlig og få hodepine etter bare et par glass vin.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Du behøver ikke ha prestasjonsangst. Jeg har noen superamaroner liggende som jeg definitivt ikke kommer til å sprette i år bare for å få en lenger skryteliste senere. |
|