Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Matpakketråd

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 14:11   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner aldri grove pitabrød lenger. Irriterende! Tidligere hadde de dem på Prix, Obs og alle andre steder, men ikke de siste årene. Skulle jo tro det heller gikk andre veien, at "loffe-pitaene" forsvant mens de grove gjorde sitt inntog ...

Jeg pleier å skjære bort skorpene og dele brødet diagonalt så det blir 2 trekanter. Da smaker visst plutselig brødet mye bedre, ifølge min 3-åring.

Så smører jeg på meierismør (ikke margarin, fysj) og pålegg (hun har dilla på markell i tomat, som jeg ofte sender med de små porsjonsboksene av) og masse fruktbiter og grønnsaksbiter i morsomme former. Feks. gulrotbiter i stjerneform.

Pastasalat med fullkornpenne er også populært. Med stekte kyllingbiter, maiskorn, agurk, cherrytomater og ruccola.

Gammel 20-09-06, 14:14   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg pleier å skjære bort skorpene og dele brødet diagonalt så det blir 2 trekanter. Da smaker visst plutselig brødet mye bedre, ifølge min 3-åring.

Høh, vi fant DET knallgode trekantbrødet (nydelig grovt med solsikkekjerner rundt) på butikken forrige uke. Konservative poden synes ikke det der var noe skikkelig brød. Brød skal ha fire kanter, ikke tre.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 14:15   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Høh, vi fant DET knallgode trekantbrødet (nydelig grovt med solsikkekjerner rundt) på butikken forrige uke. Konservative poden synes ikke det der var noe skikkelig brød. Brød skal ha fire kanter, ikke tre.

Gammel 20-09-06, 14:17   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag fikk eldstejenta 4 druer, 4 "staver" hvitost og 2 staver gulrøtter ved siden av brødskivene sine. :god mor:

Sist redigert av Myrsnipa : 20-11-06 kl 07:43.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 14:54   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt opp annet enn skive med leverpostei/kyllingpostei med agurkskiver. Han spiser det bare ikke.
Jeg kan slenge med noen ostestaver og kanskje en gulrot, men da spiser han bare det og ikke skivene sine.

Jaja, det går vel over får vi håpe. Moren er jo ikke kresen i det hele tatt

Gammel 20-09-06, 15:56   #6
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg finner aldri grove pitabrød lenger. Irriterende! Tidligere hadde de dem på Prix, Obs og alle andre steder, men ikke de siste årene.

Ja, Hatting har slutta å lage grove pitabrød, dustene . Du må gå i innvandrerbutikkene. De er dessuten minst like gode som Hatting sine.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.