Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 18:03   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg ville helt klart bygget inn trappen. Jeg ville bygd et lite rom der alt rotet ligger på bildet. Så ville jeg satt inn dør der veggen blir på det høyeste. Inni boden ville jeg satt opp mange hyller og knagger.

Jeg ville også revet ned buegangen for å få et renere inntrykk. Altså ikke tatt bort veggen, bare buen.

Mannen ble visst ivrig på idèen min (litt deres). Nå har han og ungene i gang med å rive både panel og tapet i gangen, og buen skal vekk så fremt det lar seg gjøre når han åpner opp og ser hva som vegger skjuler. Uansett burde vi vel heller ha firkantet åpning og ikke bue? Det skal komme på ny tapet, og alt skal males lyst. Så har jeg lyst på brune trappetrinn i hvit trapp og brune detaljer ellers i gangen som f.eks. kommode/knagger/speil etc.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Elisabeth, tror du ikke det hadde blitt smule trangt om du hadde bygget lettvegg med dør der?

Det tror jeg også, for det er dører i hele gangen (totalt 7 stykker + trappeoppgangen). Mannen har foreslått at vi kan tette trappetrinn og lage en vegg under trappa fra stolpen/kanten på nederste trappetrinna og inn mot vekken. Da kan vi få lagret sånne sesongting som skøyter/skisko/vintersko etc. under der, også har vi noe kommoder foran. Ovnen skal vekk.

Sist redigert av Elisabet : 20-01-08 kl 18:08.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.