|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ammehjelpen sine hjemmesiderJeg synes Ammehjelpen hadde fremstått som mer troverdig hvis de ikke hadde blandet sitt innhold med dette budskapet. Det kan godt hende at boikotten er en god sak, men jeg syns det svekker ammehjelpens objektivitet og uavhengighet.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 31-10-06 kl 09:26. Årsak: politisk var dårlig ord |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ammehjelpen sine hjemmesider
Jeg syns ikke det det er et politisk budskap. Hvor ligger politikken i det? Det er et medmenneskelig budskap, et ønske om at vi bryr oss om litt mer enn vår egen nese, at vi tenker over hvordan kvinner og barn har det andre steder i verden også.
|
|
|
#3 |
|
Truth is in the x-files
|
Enig, skulle til å fjerne det, men du var for kjapp. (prøver å amme
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Ammehjelpen tvinger da ikke dem som søker råd hos dem til å være enig i en boikott? Det informeres om hvorfor mange boikotter Nestlé, og det er linket til floere artikler som skriver om saken. Nettopp det man trenger for å ta stilling til saken. I tillegg kan man søke etter mer info på egenhånd.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Er vi på vei til å lage debatt?
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Og det syns jeg er helt greit. Jeg syns velfødde nordmenn kunne tatt stilling til mye mer enn det de gjør.
|
|
|
#7 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men siden Ammehjelpen har som oppgave å fremme og verne om amming, hvorfor er det da galt å opplyse om et konsern som bevisst driver å undergrave amming i svært mange land? Det er kanskje en del av Ammehjelpens plikt å opplyse om dette.
Jeg tror Nestle sitter på adskillig større ressurser enn Ammehjelpen, så de klarer nok å snakke for seg dersom de har behov for det. Ja, de "snakker" jo forsåvidt for seg ved å kjøre beinharde kampanjer i fattige land for å få flest mulig mødre over på mme.... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|