|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ammehjelpen sine hjemmesider
Ammehjelpen tvinger da ikke dem som søker råd hos dem til å være enig i en boikott? Det informeres om hvorfor mange boikotter Nestlé, og det er linket til floere artikler som skriver om saken. Nettopp det man trenger for å ta stilling til saken. I tillegg kan man søke etter mer info på egenhånd.
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Er vi på vei til å lage debatt?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Og det syns jeg er helt greit. Jeg syns velfødde nordmenn kunne tatt stilling til mye mer enn det de gjør.
|
|
|
#4 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men siden Ammehjelpen har som oppgave å fremme og verne om amming, hvorfor er det da galt å opplyse om et konsern som bevisst driver å undergrave amming i svært mange land? Det er kanskje en del av Ammehjelpens plikt å opplyse om dette.
Jeg tror Nestle sitter på adskillig større ressurser enn Ammehjelpen, så de klarer nok å snakke for seg dersom de har behov for det. Ja, de "snakker" jo forsåvidt for seg ved å kjøre beinharde kampanjer i fattige land for å få flest mulig mødre over på mme.... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|