Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 12:52   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:55   #2
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Gammel 21-01-08, 13:15   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så vidt jeg vet er det vel bare Skytte75 jeg har truffet i "RL", ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen.

Gammel 21-01-08, 18:57   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Så vidt jeg vet er det vel bare Skytte75 jeg har truffet i "RL", ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen.

At jeg kunne glemme å nevne deg da, Senna.

Lurer på å ta meg en tur over til dine kanter i løpet av våren. Kanskje vi kunne treffes igjen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:33   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

At jeg kunne glemme å nevne deg da, Senna.

Lurer på å ta meg en tur over til dine kanter i løpet av våren. Kanskje vi kunne treffes igjen.

Du er tilgitt. Og du må bare si fra om du er på disse kanter, et treff igjen hadde vært hyggelig.

Gammel 21-01-08, 19:46   #6
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjenner ingen, hverken IRL eller gjennom nettet. Jeg har heller ikke vanket på SG, SM, NM eller hva de nå heter...
Var en del på BarniMagen da jeg gikk med minsten, og etter det DinBaby. DB ble litt "dumt" etter hvert syntes jeg, jeg likte meg mindre og mindre der. Masse anonyme som kødda og gjorde det "utrivelig". Så jeg flyktet til BarnetMitt når minsten nærmet seg 3 år. Der er det ganske fint, men VELDIG lite aktivitet dessverre.
Eller må rette meg litt selv. "Noen" her kjøpte det huset vi bodde i før (men du trenger ikke avsløre meg ). Det fant jeg ut ved å kikke på noen opppussingsbilder. Og jeg vet at Iset var på BIM så vidt da jeg begynte der.
Traff mange "BIM" damer på treff, og 2 av dem er nå av mine beste venner her. Så det er faktisk koselige damer på andre nettsteder og (og sikkert karer og...)

Gammel 21-01-08, 21:31   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Miromurr kjenner jeg godt, siden hun er min søster, og Nenne kjenner jeg fra studietiden.

Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:48   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

og Nenne kjenner jeg fra studietiden.

Du også? Den Nenne, den Nenne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.