Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Kongelige bilder

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 21:30   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige bilder

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, helt enig hvis de hadde tatt bildene selv. Det jeg reagerer på er bla at en profesjonell fotograf ikke har fått kneet på Mette Marit "riktig". Kneet i seg selv er riktig flott, men vinkelen og utsnittet er som om jeg skulle tatt det selv. Og jeg er ingen proff fotograf.

Nettopp.

Jeg syns temaene for bildene er flotte, det er sikkert mye hyggeligere for ei lita jente å ta slike bilder enn stivt oppstilte bilder. Perosnlig syns jeg de er hyggeligere å se på også.

Men en profesjonell fotograf burde greie å få motivet i fokus, croppe bildet riktig, benytte seg av ordentlig lys og sørge for at de fleste på bildet ser OK ut.

Jeg syns også de kunne brukt en lue som ikke skjulte hele ansiktet i profil, eller i allefall valgt annen vinkel på bildet.

Hadde dette vært bilder tatt av kongefamilien selv hadde jeg ikke reagert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.