Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 19:20   #1
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

1-3 ganger i uken. Legger, armhuler og "down there".

Min oppfatning er at de som er single er minst like, eller mer nøye med å barbere seg. Man vet jo aldri når det dukker opp et tilbud man ikke kan motstå

Gammel 30-01-08, 19:25   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis man er singel men med håpet inntakt så gjør man det vel oftere ja. Hvis ikke er det vel så som så...

Selv er jeg gravid for tida og synes det er en god unnskyldning til å være sløv. Ja orker jo ikke styre på for mye heller, og down there ser jeg jo ikke noe. Jada, mannen kunne jo gjort det, men tror dere jeg tør å la han slippe til?

Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:28   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Under armene tar jeg vel ca annenhver dag, bena og bikinilinjen ca en gang i uken.

Fikk forresten beskjed fra mannen at nå var det på tide å ta "rubbel og bit" igjen snart. (har ikke gjort det etter fødselen, gjorde alltid det før jeg ble gravid)

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.